حتی در دنیای دیجیتال امروز، همچنان برپایی نمایشگاه ها و غرفه های نمایشگاهی یکی از موثرترین روش های ایجاد ارتباط میان صاحبان کالا و خدمات و مشتریان است.

اما در این میان، دغدغه اصلی شرکت کنندگان در این نمایشگاه ها، برپایی یک غرفه در شان برند و جایگاه آنان است؛ چرا که طراحی غرفه بیش از هر عنصری در ذهن بیننده جای می گیرد. در ادامه 4 اصل مهم در طراحی یک غرفه نمایشگاهی مرور می گردد.

شناخت محصول یا خدمت ارائه شده از سوی کارفرما: 

برای برپایی یک غرفه که تداعی کننده هویت برند کافرما باشد، طراح باید علاوه بر در نظر گرفتن متریال و سازه نمایشگاهی مناسب، نورپردازی و … باید شناخت نسبتا کاملی از محصولات و خدمات کارفرما داشته باشد.

نمای کلی غرفه: 

استفاده از یک نمای کلی موثر که شامل ویژگی هایی همچون خاص بودن، منظم بودن، هماهنگ بودن با تداعی برند کارفرما و … را داشته باشد، یکی دیگر از اصول اساسی طراحی غرفه نمایشگاهی محسوب می شود.

نورپردازی

نورپردازی اولین و یکی از مهمترین عواملی است که در نگاه نخست، چشم ببنندگان و بازدیدکنندگان را به خود جلب می نماید. از این رو نورپردازی در غرفه های نمایشگاهی بسیار حایز اهمیت بوده و باید توجه کافی از سوی طراح به آن وجود داشته باشد. سخت افزارهای پیشرفته امروز و طراحی های به روز و مدرن امکان ارائه طرح ها و شیوه های متفاوتی را در این بخش فراهم می نماید.

امکان دسترسی به همه بخش های غرفه:

یکی از اصول مهم در طراحی در دسترس بودن بخش های مختلف غرفه از جمله بخش اطلاع رسانی، بخش نمایندگان و سایر بخش های غرفه برای بازدیدکنندگان است.

برای خرید یا اطلاع از قیمت سازه نمایشگاهی با کارشناسان ما تماس بگیرید.